Matrikulasi, my next destination?

Arghhhhh berjuta kali tengok gif ni pun, saya still rasa dia comelll >.< Mana pergi SWAG anda tu? Arghhh. u kno' whud i'm sayin' ?


Assalamualaikum ;) Hi fellas. Lama rasanya tak update blog. Terasa nak update pulak. Ahaks =P Macam yang umum tahu, 25 haribulan haritu ada keluar keputusan matrikulasi kan? And yeah Alhamdulillah, I got a place. Matrikulasi Perlis ;) Well that's not what I expected for sebab saya mintak Perak, Penang and Kedah, but bersyukur la jugak sebab still dekat. Ramai kawan yang dapat Johor. OHMEK jaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuh kud. HAHAHA mak kata, kalau saya dapat Johor, dia akan pergi sana twice only, once pergi hantar and once amek. LOL that's kinda cruel. HAHA but apapun saya still kena berdikari jugak nanti. Fyi, this gonna be my first experience duduk kat hostel, jauh dari parents saya. Harap2 tak homesick la =P Ahaks. Apapun saya nekad nak buat betul2 in matriks. InsyaAllah ;) Kasi dapat pointer tinggi. Ohoi! Lepas ni, dah tak rajin update blog dah. Jangan rindu saya tau?? Lol. Till then, bye~~~~ *pyongg*
[ 2 comments ]