Major comeback

terasa nak terjun tasik sebab cuaca sekarang masyaAllah, macam dalam oven

Assalamualaikum hello dunia. Tetiba rasa nak buat major comeback in blog since blog ni dah berhabuk serupa bangunan lama yang dah tak berpenghuni. Dah lama tak update and the latest one was like 2 years ago kot (actually ada yang dah di-draft kan sebab entry ntah pape).

Oh lupa pulak, HELLO SEPTEMBER! Korang dah update status "September, please be nice to me" dekat fb or twitter ke belum? Hahaha so typical, kekadang aku pun macam tu lol.

So, apa sebenarnya motif aku buat "major comeback" ni? Haaa jawapannya sebab aku rindu nak membebel dalam blog ni. Aku jenis yang banyak cakap especially with those yang aku rapat. Tapi masalahnya kalau aku potpet dah tak berhenti, jadi macam annoying pula dekat situ kan. Jadi, aku ambil alternatif untuk tulis blog, sebab kalau korang rasa bosan baca entry aku, korang boleh tekan button merah bentuk "x" dekat corner atas belah kanan tu. Hahaha. 

Btw, blog ni aku dah re-design balik bagi nampak matured sikit walaupun sebenarnya jiwa kanak-kanak lagi. Tapi blog ni masih dalam pembikinan lagi. But, kenapa "SCRIBBLE DIARY" ? Hew hew. Actually more to "SCRIBEL" , Scribble + Bebel = Scribel. Sebab aku suka menconteng and membebel. And as for diary pula...isn't it obvious? Sebab blog ni macam diary aku la. Luls. Plus, aku ada terfikir nak lukis balik chibi (kalau korang tengok entry yang lama, aku ada lukis kartun, even buruk tapi aku puas). Maybe, kalau aku rajin. Possibility nak lukis balik dalam 20% sebab aku ada super-lazyness disorder. Hihi sebenarnya semangat nak lukis chibi datang balik sebab lately aku selalu baca manga dek kerana terpengaruh dengan roomate yang minat anime. Kahkahkah. Tapi aku rasa skill melukis aku dah hilang sebab dah lama tak melukis, plus, aku memang takde skill pun kahkahkah.

Oklah aku rasa dah puas dah membebel. For those yang sudi baca entry aku, I love you guys. YOU THE REAL MVP :*
[ 0 comments ]